Wednesday 16 December 2009

Green Day-21 Gun



Sesiapa yang biasa masuk blog saya pasti tahu jika saya suka sesuatu lagu pada ketika itu pasti saya akan cari youtube dan masukkan lagu ini dalam blog saya.So bulan ini lagu kesukaan saya ialah 21 Gun by Green Day lagu ini selalu keluar kat Hot FM mula-mula saya dengar lagu ini saya rasa lagu ini meleweh-leweh(macam yang selalu kata lagu lemau)tapi lama-lama dengar macam syok pula lagu ini.Musicnya macam ada ala-ala lagu The Beatles pula kan.Cousin saya yang kerja di Lim Kok Wing University kata lagu ini adalah kesukaan Tan Sri Lim Kok Wing.So bila lagu ini keluar diradio masa saya dan family duduk dalam kereta mesti saya cakap kat hubby and anak-anak ini lagu favourite Uncle Lim macamlah Tan Sri tu uncle kami ha ha. Ochu cousin saya kalau baca entry ini jangan bagi tahu Uncle Lim ya :-)



Gambar Tan Sri Lim Kok Wing ialah ilustrasi by Emila Yusof



1 comment: