Tuesday 22 December 2009

Bill And Giuliana Rancic




Sekarang setiap Selasa pukul 10.20 malam saya suka layan rancangan "Giuliana and Bill"di channel 712 (E)yang menceritakan kehidupan sebenar Bill and Giuliana Rancic.Walapun sebenarnya tak ada apa faedah pun yang saya dapat dengan menonton rancangan ini.Tapi why not kan,sekadar untuk hiburan bolehlah layan, sebab saya rasa rancangan ini taklah sebodoh rancangan Living With The Kardashian and dulu-dulu newlywed Nick Lachey and Jessica Simpson. Bill Rancic ialah pemenang season pertama "The Apperantice".Kadang-kadang my hubby bising juga kat anak-anak "cerita apalah yang mak korang tengok ni". Tapi saya buat tak kisah je,saya layan juga cerita ini.Memanglah kalau nak diikutkan memang tak sesuai bagi umur macam saya ni tengok channel 712 tapi untuk memperluaskan pengetahuan tentang dunia hiburan peringkat dunia ,apa salahnya kan.Kadang-kadang saya lebih advance dari anak-anak saya mengenai dunia hiburan dan apa movie terbaru dari Hollywood dan siapa pula pengarahnya.

Berbalik kepada Giuliana and Bill tadi,jangan pula jadi macam Jessica Simpson sudahlah buat rancangan mengenai kehidupannya after wedding,lepas tu je tup-tup dengar cerita nak bercerai.Hope Giuliana and Bill will live happily ever after errrr.....;-)


1 comment:

  1. Sunday balik keramat mesti layan gak...
    sbb minat dgn kepandaian bill rancic..
    pasangan ni bole kire educated couple not like jes & nick... yup hopefully happily ever after...

    ReplyDelete