Friday 19 March 2010

Pesta Buku and Balloon Panas Antarabangsa Datang Lagi



(Cantikkan balloon panas kat belakang tu,ambil gambar dari balcony dioffice je tu)

Lamanya tak update blog ini,sebenarnya banyak yang nak diceritakan,tapi banyak masalah(rintangan)dioffice facebook dan blogspot kena blocked,yang boleh cuma.com and blogdrive je,booring betul kalau tidak bolehlah masa lunch or petang saya update blog yang dah nak bersawang ni.Kat rumah bukan tak boleh update takda masa and broadband selalu tak boleh online,aishiooo sangat booring tau.

Takpalah apa nak buat sabar jelah kan.Terlampau banyak cerita sampai tak tau nak cerita yang mana satu,senangnya lupakan je lah cerita-cerita yang dah lepas tu dah takda mood dah.Oh ya hari ini bermulanya Pesta Baloon Panas Antarabangsa di Putrajaya. So akan ada permandangan yang cantik di Putrajaya minggu ini.He he seronoknya la.Petang tadi dah sempat ambil gambar dioffice bila balloon-balloon panas itu lalu di office saya.

Hari ini juga bermula Pesta Buku Antarbangsa Di PWTC,Yi pee seronoknya dah tak sabar nak pergi esok ni.Dah ready duit untuk shopping buku esok,nak paksa anak-anak bujang saya tu ikut untuk pikul buku-buku yang maknya akan beli dengan banyaknya.Hubby tak kisah dia pun tolong angkut buku juga(janji jangan minta duit untuk beli buku sudah,kena pakai duit sendiri).Dah janji nak jumpa Kak Noor Suraya dan Aina Emir(my favourite novelist).Nanti kalau dah jumpa mereka saya akan melaporkan ya.Akhir sekali harap-haraplah minggu depan blogspot dan facebook tak diblocked lagi di office.Mudah-mudahan ya Amin.



2 comments:

  1. dah agak dah sure Mak Usu pegi KLIB tu. Teringin gak pegi, tapi payah lah kalau kena bawak Khalisya hehe ...

    ReplyDelete
  2. sudah pastilah pergi noi,acara yang ditunggu-tunggu,rasanya bawa Khalisya lagi senang dari bawa naufal,Khalisya nangis je sumbat susu,Naufal boleh jadi sakit kepala dibuatnya,nak buat entry pasal Khalisya punya kenduri pun tak sempat banyak sangat halangannya boring betul le

    ReplyDelete