Wednesday 27 January 2010

When A Man Cry


Semalam agak heboh disuratkhabar ada gambar Fahrin Ahmad menangis.Siapa yang menyebabkan dia menangis saya rasa semua orang tahukan.Kita tak tahu siapa sebenarnya yang bersalahkan.Tapi kalau tak betul takkan fahrin "nak court sama juga" dia kan ambil law masa belajar dulu. Sebelum ni saya memang perasan pehak yang lagi satu tu memang selalu keluarkan kenyataan di akhbar atau diblog dia.Di blog dia tu takpalah hak dia lah nak cakap apa pun.Memang selalu dia yang keluarkan kenyataan.Si Fahrin pula hanya sekali-sekali je menjawap.

Ialah kalau asyik kena attack dari Si polan tu.Bengang jugalah Fahrin Ahmad kan.Kerana komennya sejak akhir-akhir ini boleh menyebabkan terjejas juga periuk nasi Fahrin Ahmad sebagai Duta produk dan juga dari segi moralnya.Dulu saya memang sukakan Sipolan ini,tetapi sejak dia kena kicked out dari pengacara Red Carpet untuk satu anugerah antarabangsa yang kononnya disebakan oleh masalah baju, saya tak berapa minat dah.Saya rasa dia kena reject bukan pasal baju ada sebab lain.Saya pernah dengar masa diERA dia cakap English dengan seorang artis dari negara barat Englishnya sangatlah tak bagus.Ish tak boleh komen banyak-banyak nanti dapat saman "court juga mari".

Kita tengok jelah kesudahannya kisah ini nanti ya.Lepas tu yang paling tak syoook sekali sekarang ni bekas-bekas ex girlfriend dah baik lah pula sesama mereka.Siap buat aktiviti ATV bersama lagi.Lantak lah Labu.Oppss sudah sudah nanti "Saman Court juga Mari"(ayat ni dalam cerita P.Ramlee selalu ada)


Alahai dah baik lah pula ya

1 comment:

  1. mak jana sile letak resipi nasi goreng, udang masak tempoyak, masak lemak, blablablablablabla... sbb SAYA TAU MAK JANA MASAK SGT SEDAP!

    ReplyDelete