Monday 23 November 2009

Senyum Sejemput.


Muhammad Naqiuddin

Muhammad Nabil

Muhammad Naufal

Malam tadi anak bujang saya yang yang sulung dan no 2 pergi kedai gambar untuk ambil gambar sebab nak buat pasport antarabangsa.Balik dari kedai gambar dua-dua tu berebut nak tunjuk hasil gambar yang diambil. Bila saya tengok gambarnya saya bising "apa senyum macamni" lain kali janganlah senyum macam ni boleh tak. Dua dua bising Ok apa mak. Saya ketawa dan berkata ni namanya senyum sejemput ha ha. Tak taulah 3 anak lelaki saya senyum sama je(bak kata orang sefesyenlah).Agak-agaknya senyum diorang ni ikut siapalah ye. Me tak kot ikut abah dia ni. Any ideas ha ha? oh ya buat pasport nak pergi mana ya.One of them akan ikut nenek saudaranya pergi Singapore sehari lepas raya Haji.Sebab tu yang buat International pasport.


Kalau senyum mesti ikut abahnya tapi tang berkerut dimuka memang ikut maknya la,memang dah tak boleh di nafikan lagi he he.


No comments:

Post a Comment