Sunday 29 November 2009

PENING


Sejak dari Khamis saya sakit kepala tak tahu kenapa,sakit kepala saya ni tak hilang-hilang .Saya dah cuba makan Paracetamol tapi tak hilang juga. Hari Khamis one day before Raya Aidil Adha pagi-pagi lagi saya dah sampai Gombak rumah nenek saya.Eventhough kepala sakit berdenyut-denyut tapi tak tergamak rasanya nak tidur sebab banyak kerja nak kena buat di rumah nenek.Saya kalau pergi rumah nenek kalau nampak je rumah nenek kurang sempurna mesti saya kemas,bukan apa tak sampai hati.Nenek dah tak boleh jalan kena pakai pampers and berkerusi roda. Dalam sakit-sakit kepala tu saya masak,basuh bilik air nenek dan cuci kipas-kipas rumah nenek. Saya kerah anak bujang saya menyapu dan mengemop(mop rumah)seluruh rumah nenek saya. apa yang saya buat ialah minum 100 plus banyak-banyak and hoping sakit kepala hilang.Selama 3 hari saya sakit kepala hanya sekali saja saya makan paracetamol,saya memang cuba sangat-sangat untuk tidak makan paracetamol melainkan benar-benar sakit.Mungkin juga cuaca sekarang yang agak panas turut menyumbang kepada sakit kepala saya ini.One more thing saya perasan sekarang ini before or after my PMS juga saya akan diserang sakit kepala macam ini.Emak saya cakap dulu pun dia macam tu juga keadaan akan berubah mengikut faktor umur.Masa belum kahwin akan dapat sakit perut setiap kali PMS,dah kahwin sakit pinggang and bila umur nak masuk 40an dalam beberapa bulan lagi ni tanda-tandanya sakit kepala pula.Ha ha zana stop mumbling tenyeh je minyak cap kapak kat kepala or else tampal koyok hu hu.

No comments:

Post a Comment