Tuesday 10 November 2009

Hujan Oh Hujan


Ilustration diambil dari emilayusof.com


Pagi yang cerah di Putrajaya


Hujan Pagi DiPutrajaya

Yea,my computer di office dah ok for me to blog,Alhamdullilah my officemate bard buat something kat mozzila and sekarang dah boleh upload gambar.Besok I nak suruh dia betulkan my lappy pula,.Tapi mukabuku I meant facebook hu hu still kena banned di office.O.K kot sometime kita akan terleka juga dengan facebook ni kan. So SAY NO TO MUKABUKU di office.Oh ya today I nak cakap pasal hujan.Di Putrajaya sekarang ini hari-hari hujan terutamanya waktu petang tapi saya rasa kat mana-mana pun sama je.Yang penting jangan hujan waktu pagi je,sebab kalau hujan pagi maka huru haralah perjalanan untuk saya ke tempat kerja. Sebab 3 anak saya,tiga lokasi sekolahnya berlainan. Maka jika hujan waktu pagi akan confirmlah saya lambat sampai di office kena hantar anak kesekolah yang lokasinya bercabang-cabang itu.And hujan juga biasanya akan membuat perut kita cepat lapar kononnya disebabkan cuaca yang sejuk.Boleh pakai ke teori saya ini?. Agaknya mesti orang hairan apa yang saya merapu ini kan. Sebenarnya dari meja saya dioffice sekarang ini boleh nampak hujan yang lebat diluar sana,sampai tak nampak bangunan-bangunan yang biasanya boleh nampak di Presint 16,tu yang terbawa-bawa sampai ke dalam blog agaknya. Apa-apa pun suasana selepas hujanlah paling saya suka. Pada saya suasana selepas hujan sungguh nyaman sekali.Ok lah sampai disini sajalah kemerapuan saya pada kali ini.Adioos dulu.....

No comments:

Post a Comment