Thursday 27 May 2010

Lee Dewyze Is The Winner And Dance India Dance Little Master



Lee Dewyze is the new American Idol walaupun dari mula lagi saya memang minat dia,tapi masa persembahan finale saya lebih merasakan Crystal Bowersox adalah sebenarnya lebih bagus dari dia.Lee kelihatan sangat nervous,tapi itu sudah menjadi perkara biasa dalam American Idol contohnya last year Adam yang best tapi Chris Allen yang menang,tapi siapa kesudahanya yang lebih popular ialah Adam Lambert juga.

So Akademi Fantasia dah habis,American Idol pun dah habis lepas ini boleh tumpukan kepada Imam Muda pula.Satu rancangan yang baru kami sekeluarga tengah excited nak menyaksikannya.

Ada lagi satu rancangan realiti yang saya suka juga tapi saya layan sorang-saorang je kat rumah.Ia disiarkan setiap hari Sabtu And Ahad mula jam 8.30 pagi hingga 10.00 di Channel(108)ZEE di Astro.Nama rancangan itu ialah Dance India Dance(Little Master).Rancangan ini didalam bahasa Hindi and tiada subtitle Melayu(saya ulangi tiada langsung subtitle Melayu).Tapi saya boleh duduk terpacak depan TV melayan rancangan ini.Kadang-kadang siap meleleh air mata lagi kalau terasa sedih dikala waktu penyingkiran.Ia adalah rancangan pertandingan tarian antara kanak-kanak.Dan Kanak-kanak di India memang sangat pandai menari,umpama mereka ini semuanya born to be a Dancer.Cubalah tengok mana tahu ada juga yangterpacak depan TV macam saya nanti he he

Ini salah satu peserta yang saya suka chubby tapi lincah

Nak tengok lagi lebih pergilah ke Lama Web ini Ya(DID LIL MASTER)
And once again no subtitle in Malays kalau tak paham buat-buatlah kasi faham ya.

P/S tadi tengok Cerita Hindi "My Name Is Khan" lakonan Shah Rukh Khan dan Kajol ada adengan Shah Rukh Khan Baca Alfatihah dalamnya.Cerita yang bagus,macam cerita Forest Gum pun ada juga rasanya.

No comments:

Post a Comment