Monday 17 August 2009

Wa dah Kata,Bak Sini (Waheeda &Akhil)


tengoklah senyum Waheeda macam mengambarkan kata-kata "Saya dah Dapat"(iklan parkson)

Speechless itu yang boleh saya katakan bila bila baca tajuk akhbar Metro hari ini. Dahlah hari ini baru nak start kerja, setelah lama mc minggu lepas disebabkan oleh food poisoning. Loya-loya saya disebabkan gastrik syntom yang selalunya saya akan kena selepas di attack oleh diarrhoea bertambah lagi meloya selepas melihat berita ini(macam blog azwan ali pula aku ini).Tapi serius selepas Waheeda menafikan berapi-berapi sebelum ni sampai macam tak cukup nafas bila bercakap, so sekarang ini macamana pula ya? Sila jawab nak tengok syle mana pula kali ini dia akan jawab. Kononnya sakit selama tiga bulan sebelum ini si Waheeda wassini ni lepas nikah baiklah tu.Si Akhil Hay bercerai dengan Puan Maizawati pada pada 15 Julai bernikah pula dengan Waheeda pula pada 16 Ogos. Dalam masa Sebulan tu. Takut bila nanti orang tanya si Ustaz Akhil ini akan menjawab "Ana dapat ilham untuk menikah sempena bulan Ramadan yang mubaraq!!!. Takpalah asalkan mereka bahagia .Jangan lepas ini dengar pasal tuntutan nafkah anak kat melodi pula sudahlah Labu. Ente harus ingat kahwin-kahwin juga tanggunjawab kepada anak-anak perlu ada. Cukup sampai disini merepek saya kali sambil makan asam.Chow Chin Chaw

No comments:

Post a Comment