Wednesday 19 August 2009

My Wish



Saya mengimpikan nak pergi tengok Ekslusif Syawal bersama Anuar Zain tapi tiketnya mak datok hai mahalnya. Kalau nak ikut gila-gila saya saya boleh je nak pergi konsert ini. Tapi pergi sorang-sorang le, sebab kalau dua orang tiket yang paling murah pun RM600. Tapi masalahnya saya ini sekarang tak boleh pergi mana-mana tanpa Encik Yazid, dulu masa bujang-bujang tengok wayang sorang-sorang pun tak jadi masalah.Saya memang mengilai anak pak zain ini. Masa saya mengandungkan Naufal saya teringin sangat nak tengok show anuar zain di Secretaries Week tapi Encik Yazid kata ramai orang, tapi akhirnya impian saya tercapai juga dapat tengok Anuar Zain performed di majlis makan malam PIBG sekolah Rendah Seksyen 9 Shah Alam. Sekolah itu banyak anak-anak orang kaya di Shah Alam .Tu yang majlis makan malam buat kat hotel dan yang perfom ialah Jay jay and Anuar Zain. Since Pak busu saya dia punya orang kuat PIBG dapatlah saya menumpang sekaki (bukan kaki saya je banyak kaki termasuk kaki suami dan anak-anak)he he tengok Anuar Zain di majlis itu dan dapat tengok close up lagi. Kali kedua pula ialah di dinner malam JPA saya tak tahu pun Anuar Zain akan perform that day bila pengacara mengumumkan Anuar Zain akan perform maka happy gila saya masa itu.Dia performed lagu Lelaki ini and Perpisahan dan masa itu pula lagu Lelaki Ini baru release di radio,so apalagi tangkap syahdulah.Macam mane ini nak tengok sangatlah show ini mesti dia ada nyanyi lagu suasana hari raya almaklumlah show di bulan syawal. Saya tahu Encik Yazid baca blog ini. So Encik Yazid carilah jalan macam mana nak bawa this maddamme tengok show ini. Sepupu-sepupu ku yang terpilih yang baca blog ini tak de ke nak sponsor Mak zana ni Hwaaa!!! despratenyaaaaa.

2 comments:

  1. sponsor?? mahalnye mak zana kite pinang je la anuar tuh!!

    ReplyDelete
  2. Pinang untuk siapa, hantarannya mesti mahal, sedara mare memang ramai,tapi kasi pinjam duit untuk hantaran ke.Tapi untuk ochu mak zana banyak cincin berlian naufal boleh ambilkan, upahnya cd je.tereng tereng tereng teng teng ikut lagu masa ayu jalan dalam bujang lapok.

    ReplyDelete