Friday 21 August 2009

I Love This Song



Sekarang inilah lagu yang selalu bermain di kepala dan mulut saya iaitu lagu "ingatlah Diriku" by Dato Sheila Majid And Chandra. Lagunya very catchy. Saya pernah tengok Konsert Sheila Majid. Mungkin konsertnya pertamanya iaitu konsert Warna didewan MCA Ampang.Happening sungguh Konsert tu. Sheila is petite but her voice is powerfull. Zaman Saya muda-muda pernah masuk fan clubnya lagi. Selalu dapat undangan untuk mana-mana function yang dia ada tapi tak pernah pergi dan beri pada pass masuk pada kawan. Zaman remaja saya dipengaruhi oleh lagu-lagu Sheila majid and Fairuz Hussien(mungking ramai tak kenal fairuz hussien kakak faizal hussien tapi dia merupakan penyanyi R&B yang bagus). Saya hafal semua lagu sheila Majid kalau lagunya keluar dalam rancangan "jangan Lupa Lirik" biasanya saya tahu lirik-liriknya. Nasib baik husband saya pun minat Sheila Majid so no problem la nak pasang Cd Sheila majid dalam kereta. Anak-anak pun suka juga, ialah dah selalu dengar mak dan abahnya melalak dalam kereta lagu-lagu Sheila Majid maka mereka pun terpaksalah suka sama.he.he.he

No comments:

Post a Comment