Saturday 23 May 2009

Buah Hati Saya

Saya selalu keluarkan gambar yang bongsu saja dekat blog ini,hari ini saya masukkan gambar ketiga-tiga sekali yang sulung Muhammad Naqiuddin,Nombor dua Muhammad Nabil dan yang bongsu Muhammad Naufal. Merekalah harapan saya diharap bila dewasa nanti menjadi manusia yang berguna didunia dan akhirat. Ketiga-tiga ini akan sepet matanya bila tersenyum mereka mewarisinya dari mata Encik Yazid abah mereka yang sepet. Di mana pula persamaan mereka dengan emaknya ya, cuba tengok betul-betul .Jawapannya disenyuman manis merekalah he he he, jangan marah ye. Nantilah suatu hari nanti saya akan ceritakan perangai mereka setiap seorang,mungkin dimasa hari jadi mereka nanti so tunggu jelah bila masanya tiba ye.










1 comment:

  1. Cikshu Sayang Korang.....Sob,Sob MAk korang, Nasi goreng Mak korang pun cikshu sayang....Sardin, Asam pedas...bla-bla-bla

    ReplyDelete