Wednesday 22 April 2009

Fridge Magnet Collection




Ini adalah antara dari hobby saya iaitu mengumpul fridge magnet.Kalau boleh saya nak kumpul fridge magnet dari seluruh negara setakat ini saya telah kumpul fridge magnet dari London,Holland,New Zealand,Denmark,Turki,Shanghai,China,Indonesia,Cambodia,Vietnam
dan lain-lain.Hobby saya ini bermula selepas saya berumahtangga,ada fridged magnet ini yang berumur 17 tahun seusia dengan perkahwinan saya.Insyaallah magnet saya ini terjaga dengan baik.Anak-anak saya dari kecil telah diajar supaya jangan mengusik magnet ini.Fridge magnet ini akan dilap sebulan sekali dari habuk.Kalau ada yang rosak pun adalah disebabkan terlanggar secara tidak sengaja maklumlah ruang dapur rumah saya kecil.Sepupu-sepupu saya jika keluar negara pasti akan membelikan fridge magnet untuk saya kerana mereka tahu itu hobby saya.

3 comments:

  1. gamba di sebelah tu ke?
    yela... abg yazid agak sama... mak jana kurus... cayalah!!! hehe

    ReplyDelete
  2. biasanye abil yg terpecahkan

    ReplyDelete