Friday 6 May 2011

Hadiah Yang Manis Dari Tokyo



Gambar ini pun senasib dengan entry sebelum ini dah masukkan gambar lama,cuma ayat -ayat cintanya yang berkurun lama barulah dapat dimasukkan. Namun saya rasa wajib menceritakan tentang ini. Sempena (wah sempena lagi ngeh ngeh) hari jadi saya yang ke 40 aaaan January lepas,saya telah mendapat bingkisan yang manis sempena hari jadi saya dari BFF saya Yuhana yang menetap di Tokyo.

Kami yang lama terpisah tapi dapat menjejak kasih semula melalui Facebook.Thank you Dearest ANA.Dengar ceritanya dia nak balik bulan Ogos nanti sempena Aidilfitri nanti,tak sabar rasanya nak jumpa.Terima kasih Ana untuk hadiah yang manis ini,sayang rasanya nak guna,tapi Ana pesan kalau tak nak guna lain kali dia tak hendak bagi lagi,sumpah ANA I akan guna tuala yang you bagi ini.Cuma kalau boleh bagilah selimut pula tahun depan ya, confirmed zana akan guna hari-hari dan akan ingat kat ANA ha ha (ampun Ana, zana bergurau aje).

Apa-apa pun ANA terimakasih kerana sudi ingat kat Zana walaupun kita berjauhan,dan semoga persahabatan kita berkekalan selamanya. Amiiin



nak tahu lagi cerita tentang ana kat sini ya"Yuhana"

No comments:

Post a Comment