Friday 6 May 2011

Dating Dengan Naufal Di Disney On Ice





Gambar untuk entry ini dah lama dimasukkan cuma ceritanya agak berkurun lama baru nak dibuat.Bulan lepas sebenarnya saya pergi dating dengan si bongsu Naufal tengok persembahan Disney on ice ini.Biasanya saya hanya wakilkan cousin saya Ochu dan Wani bawa naufal pergi tengok show Disney On Ice ini,tapi kali ini saya bawa dia sendiri sebab kononnya lastlah untuk saya beri Naufal tengok show Disney On Ice ini, Saya merasakan macam dah tak sesuai Naufal nak pergi tengok lagi lepas ini ,dah macam agak besar si Naufal pada masa akan datang nak layan show-show macam ini.

Memandangkan kononnya ini merupakan kali yang terakhir saya nak bawa dia,maka saya belilah tiket yang paling mahal dan yang paling dekat supaya Naufal boleh tengok dengan lebih jelas ( tapi kalau -kalau lepas ini ada auntie-auntie yang rasa nak belanja bawa dia dipersilakan ya).

Pergi dengan Naufal memang seronok sebab dia hafal semua watak dalam cartoons Disney,even bila lagu dah keluar tapi watak cartoons belum keluar,dia dah tahu cerita apa sebenarnya akan dipersembahkan.Mulutnya sentiasa memperkenalkan kepada emaknya ini siapakah watak -watak cartoon yang berkenaan.Especially Tinkerbells and the geng,saya paling suka masa persembahan Little Mermaids sangat cantik.

Persembahan kali ini memang best sehingga tak terasa masa berlalu dengan pantas,depan tempat duduk kami ialah AC Mizal and family. Naufal sempat cuit saya,dia cakap "mak macam pernah tengok abang ni dalam TVlah" . (psst abang tuuu) Almaklum gaya AC Mizal macam orang muda belia. Boleh dikatakan saya tak pernah miss tengok show Disney On Ice ini kalau mereka datang Malaysia dari zaman "Beauty And The Beast lagi. Percaya tak yang Beauty and The Beast saya tengok dengan Encik hubby berdua sahaja kah kah kah,masa tu bujang saya yang Naquiddin dan Nabil kecil lagi,kami dapat tiket free ,apalagi kami berdua pun boleh saja layan show Disney on Ice ini, siap beli macam-macam souvenir lagi ngeh ngeh.

Apa-apa pun saya happy tengok Naufal enjoy that day, "seronok lah adik pergi dengan mak", pergi dengan Cik Chu dan Cik Wani tak seronok" off courselah seronok Naufal ye tiket berapa hengget lah pulak dengan Cik Chu and Cik Wani dulu tengok Goofy dan Donalds pun sayup-sayup je ngeh ngeh.

No comments:

Post a Comment