Wednesday 3 October 2012

Jana Jiwa Kacau



Sedih sangat saya, tak tau lah apa yang ditekan  entry dari bulan Mei hingga September saya dah hilang ,saya tak suka lah  style yang baru ini belum mahir lagi,tekan tah apa tah terus hilang,macam mana nak pergi balik macam style yang dulu ahhhh.Sedihnya,dah lah tahun ini  kemalasan yang tahap gaban  saya ini untuk mengupdate blog.Bayangkan untuk tahun ini entry saya sampai bulan September ada 13 sahaja,lepas tu tangan saya yang gebu's  ini dah lah tak paham sangat style yang baru ini dok suka-suka hati je delete ,konon-konon delete draft yang tersimpan dah lama sangat,rupa-rupanya terdelete sekali  entry yang dah published . Meraung dibuatnya.Apa nak buat redho je laaaaah.Bak kata Adam dalam cerita Adam Dan Hawa,perasaan saya tersangatlah JIWA KACAU.


Entry yang tinggal kenangan

Punca-Punca Bedak Talkum Cepat Habis Dirumah
Nadiya Nisa Seiras Angelina Jolie
Pandora lagi
Syawal 2012

1 comment: