Monday 8 November 2010

Fazura And Me

sama merah sama manis senyuman kami kan ngeeeeee
Ini cerita yang berlaku pada hari Sabtu yang lepas,saya semenjak sebulan yang lepas akan mula bekerja semula pada hari Sabtu.Dan biasanya saya akan bekerja sehingga pukul 4.00 petang,tapi minggu lepas saya pulang awal sikit kerana badan terasa letih.

Selepas En.hubby mengambil saya dipejabat terus dia mengajak saya ke Alamanda untuk makan tengahari.Anak saya yang no.2 dan yang bongsu pun ikut bersama,kami makan di kafeteria di Arl Bowl Alamanda.Kami selalu makan disitu kerana makanannya yang sedap dan berpatutan sangat dari segi harganya.Siapa yang duduk di area Putrajaya cubalah makan disana.Memang berbaloi:)

Lepas makan kami jalan-jalan sekejap didalam Alamanda.Diruang tengah dalam Alamanda ada diadakan promosi produk kecantikan Nutox Oxyfusion,dan dutanya pelakon Nur Fazura ada hadir untuk sessi Autograph sambil mempromosi produk kecantikkan yang dia menjadi duta itu,Saya pada mulanya hanya mengambil gambarn beliau sahaja(maklumlah blogger kan) tetapi tidak pula teringin pun dimasa itu untuk turut bergambar denganya, sebabnya segan pula terasa nak naik ke atas pentas,ialah tiba-tiba terasa tua pula bila dibandingkan dengan yang lain-lain naik ke atas pentas itu boleh dikatakan muda belia je nampaknya he he.

Tetapi, saya ulangi lagi sekali TETAPI,tiba-tiba sahaja fikiran saya telah berubah kepada sebaliknya dalam beberapa saat sahaja,apa salahnya kan kalau saya juga ambil gambar dengan Fazura dah alang-alang dia didepan mata,redah je lah. Saya pun bertanya kepada yang jadi M.C diacara itu.Dimana saya nak dapatkan poster untuk mendapatkan tandatangan nanti.Beliau dan pengurus acara hari itu memaklumkan naik je keatas pentas nanti akan diberi poster,mereka bergurau suruh saya cepat sambil menyanyi-nyanyi lagi(cepat kak,cepat kak )menggalakan saya.

Bila saya beratur sahaja,guard yang jaga barisan untuk orang-orang yang berbaris nak minta tandatangan telah menahan saya,katanya masa untuk sessi tandatangan dah tamat.Saya pun terpinga-pingalah juga,tak ada rezeki aku ni dalam hati saya berkata.TETAPI he he dengan tak disangka-sangka Pengurus acara itu dari jauh telah mengarahkan kepada guard yang menahan saya untuk melepaskan saya sahaja(siap dia kejip sebelah mata dengan saya) untuk berjumpa Fazura,sedangkan dibelakang saya ramai lagi yang beratur dengan wajah kehampaan.

Maka tercapailah juga hasrat saya yang secara tak sengaja itu untuk mendapatkan tanda tangan dan bergambar dengan Fazura.Dia memang jelita,Saya yang perempuan ini pun terpesona melihatnya inikan pula lah kalau orang lelaki yang tengok,and very the peramah juga.Saya suka cara dia bercakap bila dia berlakon di dalam drama atau filem. Cara dia berpakaian juga selalunya menawan.He he kalau dah suka tu macam-macamlah ya kak Jana oooi.



Nak tengok gambar fazura lagi tengoklah kat sini ya FAZURA AND ME

No comments:

Post a Comment