Sunday 15 September 2013

Di Celah-Celah Wajah



Tajuk entry tak boleh blahkan ha ha,sebenarnya nak cerita pasal gambar saya,Apa nak panggil  Gambar ini ya,saya pun tak tahu,tapi benda ni ada di lobby di office saya,kawan-kawan sibuk kata muka saya pun ada sama,so saya pun pergi cari betul ke.

Memang betul lah ada gambar saya,wah memang rasa berbangga sangat,ialah bukan semua dapat masuk dalam gambar ini,staff kan ramai tak muat nak masuk semua ,kira saya terselit sama pun tu memang patut lah saya merasa bangga.tak sia-sia saya berkhidmat hampir 19 tahun di Jabatan ini, nak tengok ke saya terselit dimana.Tengoklah gambar kat bawah ini.

Cuba cari saya dimana.........................................................

Nampak tak saya dimana


Hissh  sahaja tau kalau tak nampak

-
-
-
-
-
-
-
-
_

Nampak tak  he he he nuuuun kat hujung atas belah kanan yang tinggal muka sekerat je tu Ha Ha Ha. Sekerat-kerat pun sekeratlah janji ada terselit kan.


No comments:

Post a Comment